Energie a marketing: Kamery se nebojíme, jdeme do toho srdcem

30
Červen
2023
O nás
Sdílet na

Co se vám vybaví, když se řekne spojení energie a marketing? Nám se vybaví naši vlastní zaměstnanci. Jsme mladá česká firma a naši zaměstnanci za námi stojí. Mohlo by se zdát, že jde o troufalé tvrzení. Ne však v případě, kdy naši kolegové spojují svou tvář se značkou firmy. Chceme ukázat společnost takovou, jaká opravdu je, i vám, našim zákazníkům. Daří se nám to právě díky marketingovým materiálům, na kterých prezentujeme naše kolegy.

Podzimní kampaň v čele s kolegy

Na našich sociálních sítích jste mohli postupně nahlédnout do soukromí manažerů jednotlivých poboček. Na webu TEDOM energie potkáte převážně fotky našich kolegů. Zastupují kategorie, ve kterých jsou odborníky. Jako například naše personalistka Ivana Dybová uvádějící stránku s kariérou. Jsme aktivní i mimo online prostředí. Naše pobočky jsme vyzdobili obrazy zachycujícími kolegy při jednání, při hovorech se zákazníky nebo při odreagování se u stolního fotbalu.

Na podzim jsme se rozhodli oslovit naše energetické poradce s nafocením kampaně představující spotový produkt. Propojením pohybu a akce vznikly tři kategorie snímků. Podívejte se, jak se nám téma podařilo uchopit. A jak se účast na kampani líbila jednomu z aktérů, Michalovi Martínkovi?

Podzim roku 2022 a naše kampaň se spotovými cenami. Zleva: Žaneta Urbanová, Michal Martínek, Pavel Berka.

Michale, jak jste si užil focení a co vás při této práci překvapilo?

Focení podzimní kampaně byla příjemná změna oproti standardním pracovním činnostem. Jsem rád, že jsem se mohl stát jednou z tváří spojenou s naší značkou a spotovým produktem, kterému dlouhodobě věřím. Osobně mě udivila kvalita a rozsah této kampaně – grafické zpracování, myšlenka, ale i to, kde všude byla kampaň k vidění. Prostě zkrátka spojení energie a marketing, ale tak, jak to děláme u nás.

Ozvali se vám přátelé, že vaši tvář zaznamenali v reklamních postech?

Ano, po zveřejnění kampaně jsem od několika svých kamarádů a známých dostal zprávy, že mě viděli v reklamě. Bylo to pro mě docela zábavné, ale zároveň i překvapující. Nečekal jsem, že se reklamy objeví na tolika místech. Dostal jsem pozitivní zpětnou vazbu od lidí, kteří reklamu viděli. Někteří se dokonce ptali na podrobnosti o produktu, který kampaň propaguje.

Mohli jsme vás zaznamenat i v příspěvku na Facebooku, kde jste o sobě prozradil, že vaší vášní jsou výlety autem. Ráda bych se teď dozvěděla více o vašem vztahu k energetice? Co vás natolik oslovilo, že jste se do ní rozhodl vstoupit?

Po škole jsem věděl, že se chci věnovat obchodu, ale váhal jsem nad několika oblastmi. Energetika mě přesvědčila svojí stabilitou. Ať už se stane cokoliv, lidé budou stále potřebovat topit a svítit. Postupem času jsem se dostával hlouběji do problematiky a začal jsem sbírat komplexnější informace, ať už o zdrojích tepla, tak o zařízeních na výrobu energie. Na této oblasti mě nejvíce baví možnost potkávat se s širokou sortou zákazníku jako jsou majitelé firem, starostové obcí, tak i odběratelé z řad domácností. Každé setkání mi dokáže vždy vnést nějakou myšlenku do života. 

Zajímáte se o některou část energetiky blíže? Ať už z obchodního pohledu nebo se v ní prostě rád vzděláváte?

Nemohu říct, že by byla jedna užší část, která by pro mě byla zajímavější. V Česku se v posledních letech oblast energetiky posunula mílovými kroky. Zákazníci jsou více seznámeni s problematikou, a tak by měl obchodník v dnešní době znát veškeré oblasti. Doba prodeje pouhé elektřiny a plynu je za námi. Zákazníky stále více zajímá, jak snížit spotřebu nebo jaký zdroj tepla je pro ně nejvýhodnější. Současný proměnlivý trh si po nás žádá nekonečné sbírání informací. 

Máte nějaký svůj oblíbený energetický portál, kde se rád dozvíte něco nového?

Dlouhou dobu sbírám novinky a informace z portálu tzb-info.cz o všech sférách energetiky. Stále pro mě ale platí, že komunikace s kolegy nebo odborníky v oboru je nejlepším způsobem, jak zůstat v obraze.

Michale, děkuji za váš čas a vaše odpovědi.

I v pauze mezi focením pro kampaň vznikají hezké snímky. Zleva: Michal Martínek, Pavel Berka, Žaneta Urbanová.

Tvoříme obraz společnosti

Zaměstnanci Tedomu se neváhají postavit do záběru a prezentovat naše produkty a služby. Energetičtí poradci poskytují osobní péči svým klientům a na zákaznické lince se pobavíte s živými kolegy. Společně tak budujeme loajální prostředí důvěryhodné pro naše zákazníky. A za to se my z Tedomu rádi postavíme. Protože to je pro nás spojení energie a marketing. Vlastní lidé.

ZUZKA Z MARKETINGU

Podívejte se, co se děje
v naší společnosti