Administrativní pracovník (M/Ž)

Chceš mít vyšší mzdu než doposud a být v prostředí, které Ti umožní růst? Pokud jsi na tyhle dvě otázky odpověděl ANO, pak právě pro TEBE máme skvělý job!

Co u nás budeš dělat?

  • Spolupracovat s kolegy napříč firmou
  • Pracovat s portfoliem našich stávajících zákazníků
  • S tím je spojena administrativa (word, excel) a práce v interním systému USYS
  • Pracovat na svém osobním rozvoji

Co od Tebe očekáváme?

  • Profesionální a příjemný mluvený i písemný projev
  • Zodpovědný a pozitivní přístup k práci
  • Dotahování věcí do konce a důraz na organizaci vlastní práce
  • Zkušenosti v oboru energetiky výhodou ne však podmínkou
  • Středoškolské vzdělání zakončené maturitní zkouškou

Co ti můžeme nabídnout my?

  • Práci v příjemném prostředí na hlavní pracovní poměr s pracovní dobou od pondělí do pátku od 8-16hod
  • Motivující finanční ohodnocení
  • Firemní benefity (multisport, stravenky)
  • Přátelský tým lidí, v němž se vzájemně podporujeme
  • Pro odlehčení pracovních dnů firemní akce a zábavné dny v práci

Informace o náboru:

  • Staňte se členem našeho týmu, kde se můžete kariérně rozvíjet a můžete mít svůj tým, který budete vést a motivovat.
  • nástup možný ihned
  • místo výkonu práce – Olomouc
Mám zájem o pozici

Chcete pracovat
v Tedomu?

Zaujala Vás tato nabídka na volné pracovní místo? Pošlete nám svůj životopis pomocí formuláře níže a my Vás budeme kontaktovat.

    Vaše údaje budou zpracovány v souladu s Prohlášením o zpracování osobních údajů.

    TEDOM