ASISTENT/KA MANAŽERA
Chceš mít vyšší mzdu než doposud a být v prostředí, které Ti umožní růst? Pokud jsi na tyhle dvě otázky odpověděl ANO, pak právě pro TEBE máme skvělý job!
Do naší kanceláře v Liberci přijmeme kolegyni/ kolegu jako zástup za mateřskou dovolenou na pozici asistenta/ky manažera.
KOHO HLEDÁME?
- Hledáme reprezentativní, schopnou, učenlivou, pracovitou asistentku/a
- Kolegu/yni , který se postará nejen o chod recepce, kanceláře, ale také o komplexní administrativní podporu pobočky.
NÁPLŇ PRÁCE?
- Zajištění chodu recepce
- Zpracování odchozí a příchozí pošty
- Provozní a administrativní podpora chodu kanceláře
- Komunikace s kolegy napříč firmou
- Příprava podkladů pro manažera
- Objednávky a drobné nákupy (pochůzky) – kancelářské potřeby, občerstvení
- Účast a reprezentace na firemních akcích (např. team – building, vánoční večírek)
CO U TEBE OCENÍME?
- Pečlivost, samostatnost
- Milé chování, upravený vzhled a zápal pro svoji práci
- Dobrou znalost práci s PC – znalost MS office – Excel, Word, PowerPoint
- Proaktivní přístup, loajalitu a spolehlivost
CO MŮŽEME NABÍDNOUT MY?
Samozřejmostí jsou u nás bonusy jako:
- Flexibilní pracovní doba
- Multisportka
- Stravenková karta
- Měsíční odměny
- Občerstvení na pracovišti
- Skvělý mladý kolektiv
- Notebook
V případě, že Vás tato pozice zaujala, zašlete nám prosím svůj strukturovaný životopis.
Chcete pracovat
v Tedomu?
Zaujala Vás tato nabídka na volné pracovní místo? Pošlete nám svůj životopis pomocí formuláře níže a my Vás budeme kontaktovat.
Vaše údaje budou zpracovány v souladu s Prohlášením o zpracování osobních údajů.
