ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK DO ODDĚLENÍ FAKTURACE

Chceš mít vyšší mzdu než doposud a být v prostředí, které Ti umožní růst? Pokud jsi na tyhle dvě otázky odpověděl ANO, pak právě pro TEBE máme skvělý job!

Co je náplní vaší práce?

  • Vystavování mimořádných i měsíčních faktur.
  • Reklamace a opravy dokladů.
  • Hlášení odečtů na portál distribuce
  • Komunikace s kolegy z různých oddělení
  • Práce s tabulkami

Co u Tebe oceníme?

  • Pečlivost, samostatnost, zodpovědnost, trpělivost
  • Dobrou znalost práci s PC – znalost MS office – Excel, Word
  • Chuť se učit novým věcem

Co můžeme nabídnout my?

  • Máme pěkné kanceláře v Komárově, kde je super dopravní spojení.
  • Flexibilní pracovní dobu tak jak Ti vyhovuje přijdeš a odejdeš.
  • Měsíční bonusy, jak makáš, snažíš se, tak kariérní růst zaručen.
  • Jsme mladý kolektiv, tak i maminek.


Samozřejmostí jsou u nás bonusy jako:

  • Multisportka
  • Stravenková karta
  • Občerstvení na pracovišti
  • Notebook, telefon

Pokud se Ti nabízená pozice líbí, budeme se těšit na Tvůj životopis.

Kdy a kde s k nám můžete přidat?

  • nástup možný ihned
  • místo výkonu práce – Brno
Mám zájem o pozici

Chcete pracovat
v Tedomu?

Zaujala Vás tato nabídka na volné pracovní místo? Pošlete nám svůj životopis pomocí formuláře níže a my Vás budeme kontaktovat.

    Vaše údaje budou zpracovány v souladu s Prohlášením o zpracování osobních údajů.

    TEDOM