ASISTENT/KA MANAŽERA

Chceš mít vyšší mzdu než doposud a být v prostředí, které Ti umožní růst? Pokud jsi na tyhle dvě otázky odpověděl ANO, pak právě pro TEBE máme skvělý job!

Do naší kanceláře v Liberci přijmeme kolegyni/ kolegu jako zástup za mateřskou dovolenou na pozici asistenta/ky manažera.

KOHO HLEDÁME?

  • Hledáme reprezentativní, schopnou, učenlivou, pracovitou asistentku/a
  • Kolegu/yni , který se postará nejen o chod recepce, kanceláře, ale také o komplexní administrativní podporu pobočky.

NÁPLŇ PRÁCE?

  • Zajištění chodu recepce
  • Zpracování odchozí a příchozí pošty
  • Provozní a administrativní podpora chodu kanceláře
  • Komunikace s kolegy napříč firmou
  • Příprava podkladů pro manažera
  • Objednávky a drobné nákupy (pochůzky) – kancelářské potřeby, občerstvení
  • Účast a reprezentace na firemních akcích (např. team – building, vánoční večírek)

CO U TEBE OCENÍME?

  • Pečlivost, samostatnost
  • Milé chování, upravený vzhled a zápal pro svoji práci
  • Dobrou znalost práci s PC – znalost MS office – Excel, Word, PowerPoint
  • Proaktivní přístup, loajalitu a spolehlivost

CO MŮŽEME NABÍDNOUT MY?

Samozřejmostí jsou u nás bonusy jako:

  • Flexibilní pracovní doba
  • Multisportka
  • Stravenková karta
  • Měsíční odměny
  • Občerstvení na pracovišti
  • Skvělý mladý kolektiv
  • Notebook

V případě, že Vás tato pozice zaujala, zašlete nám prosím svůj strukturovaný životopis.

Mám zájem o pozici

Chcete pracovat
v Tedomu?

Zaujala Vás tato nabídka na volné pracovní místo? Pošlete nám svůj životopis pomocí formuláře níže a my Vás budeme kontaktovat.

    Vaše údaje budou zpracovány v souladu s Prohlášením o zpracování osobních údajů.

    TEDOM