27. ledna 2025 jsme spustili nový zákaznický portál Můj TEDOM, který vám usnadní správu vašich energií. Nový portál přináší řadu funkcí, díky kterým budete mít své energie plně pod kontrolou – rychle, přehledně a na jednom místě.
Jaké funkce a novinky v portálu najdete?
Samoodečet a platby
V portálu si snadno zadáte stav měřidla. Můžete také online spravovat své platby.
Správa záloh
Změňte si výši záloh nebo způsob úhrady. Změny se automaticky propíšou do našeho systému.
Export faktur a plateb
Najdete tu kompletní přehled o vystavených fakturách a zálohách s možností exportu do Excelu.
Simulace faktury
U ročně fakturovaných odběrných míst si snadno zjistíte aktuální stav přeplatků a nedoplatků, včetně odhadu budoucího vyúčtování k datu vystavení faktury.
Sdílený přístup
Své odběrné místo můžete sdílet s dalším uživatelem, například pro správu firemních odběrných míst nebo v rámci rodiny.
Jednoduché QR platby
V portálu můžete jednou platbou uhradit závazky za všechna odběrná místa najednou. Platit jde jednoduše naskenováním QR kódu.
Široká škála požadavků
Můžete si sami zadat celou řadu požadavků, třeba změnu distribuční sazby, pojmenování odběrného místa nebo nahlášení poruchy.
Nový přizpůsobivý design
Webový portál můžete pohodlně používat také na mobilu a tabletu.
Přihlaste se do Můj TEDOM
Jak se přihlásit?
Pokud jste měli účet v původní verzi zákaznického portálu, poslali jsme vám do e-mailu odkaz pro nastavení nového hesla. Původní přihlašovací údaje nejsou platné.
Nepřišel vám e-mail? Zkontrolujte složku „Hromadné“ nebo „Spam“. Pokud e-mail stále nevidíte, můžete si na přihlašovací stránce portálu nechat zaslat nové heslo.
Pokud jste v předchozím portálu registraci neměli, stačí se jednoduše zaregistrovat – klikněte na záložku Registrace a postupujte podle instrukcí.
Portál, který vám šetří čas
Naším cílem bylo vytvořit jeden z nejlepších zákaznických portálů v energetice. Díky výraznému rozšíření funkcí si teď spoustu požadavků vyřídíte sami, jednoduše a rychle.
Děkujeme všem uživatelům, kteří už portál využili. Hned v první den po spuštění nám přišlo 1400 změnových požadavků.
Přihlaste se do Můj TEDOM
Jak se vám nový portál líbí? Pokud máte jakékoli otázky nebo nápady na zlepšení, budeme rádi, když nám dáte vědět. Ozvěte se na zákaznickou linku na čísle 735 000 215 nebo napište na info@tedomenergie.